Fűszeres burgonya paradicsomsalátával

  Egy gyors és finom étel, ami ugyan hús nélkül készült, de nem unalmas.
Valamit ki kellett találnom a mai keményítőnapra. Régebben nem voltam oda a burgonyáért, de találtam egy-két fűszert, ami érdekesebbé teszi.

Apró újburgonyát főztem meg (nem teljesen) sós vízben.
Lecsöpögtettem és félbe vágtam őket.

Egy kis tepsibe tettem, egy kicsit meglocsoltam olívaolajjal ezután fűszereztem.

Most chiliport, füstölt paprikát, sót, borsot és friss kakukkfüvet használtam.
Mindenkinek a saját ízlésére bízom, hogy mennyire akarja csípősre vagy füstösre készíteni.
220 fokos sütőben egy fél órát sütöttem. Kívülről finom ropogós, belülről kellemesen omlós lett.

Paradicsomsalátát készítettem hozzá. Ezt jó az étkezés előtt minimum egy órával elkészíteni, hogy az ízek összeérjenek.

Jó étvágyat!









Megjegyzések

Megjegyzés küldése