Görögdinnye saláta

  Megérkezett a finom magyar dinnye. 
Ebben a nagy hőségben nincs is frissítőbb, mint egy nagy szelet, jéghideg, csíkos vagy sötétzöld (egyesek szerint fekete) héjú, mézédes csemege.
Ha esetleg ráunnánk az édességére (előfordulhat), akkor itt egy nagyszerű saláta, amivel feldobhatjuk. Nem saját ötlet, a neten rengeteg verziója kering.
Én csak  dinnyét, feta sajtot, lila hagymát friss mentát és frissen őrölt fekete borsot használtam. 
Lehet hozzáadni fekete olajbogyót, meg lehet locsolni olívaolajjal, de én most elhagytam ezeket.
Az összetevők arányát sem határoznám meg. Mindenkinek a saját ízlésére bízom.
A képeken látszik, hogy benne maradtak a magok. Ezeket el lehet távolítani, de én máskor sem foglalkozom a dinnye magjaival, most sem zavart. A hagyma ízének enyhítésére a szeletelés után egyszerűen kinyomtam a levének nagy részét.
A keverésnél óvatosan bánjunk vele, mert a sajt könnyen morzsolódik!

Jó étvágyat!








Megjegyzések