Burek

  Kb. három hete ettem bureket a Mlinar Caffe - Corvin-ban. 
Ez volt életem első (két) burekje, de úgy éreztem, hogy többet is ki lehet hozni ebből a süteményből. 
Húsosat és a spenótosat kóstoltam meg. Nekem egyik sem volt elég ízes. 
Gondoltam elkészítem a saját változatomat. 

Én a darált hús mellé még tettem kelkáposztát is és hogy elég pikáns legyen köménnyel és cayenne borssal fűszereztem. 
Csiga alakúra csináltam. Készült egy nagyobb, amit úgy lehet szeletelni, mint a tortát és csináltam egy egyszemélyeset is.

Egyszemélyes csigából készítettem még egy (édes) túrós változatot is.

A maradék tésztából pedig túrós háromszögeket készítettem.

Bolti réteslapokból könnyen elkészíthető.
Tölteléknek pedig mindenki használja a kedvencét.

Nem mondom, hogy diétás kaja. A lapok kenegetéséhez elfogyott 20 dkg vaj, de ettől (is) finom). :) 

Legközelebb spenótosat készítek. Túróval vagy ricottáva keverve, jó sok fokhagymával.

Jó étvágyat mindenkinek!
















Megjegyzések