Sütőtökös muffin

  Egy nagyon finom muffin receptjét szeretném megosztani. Imádom a sütőtököt és bíztam benne, hogy süteményként is megállja a helyét. Nem csalódtam. Az muffin íze mellett az állaga is nagyon jó lett, szinte már krémes. Nem, nem maradt nyers. :)

Hozzávalók:

  • 12 dkg olvasztott margarin 
  • 10 dkg cukor (én barnát használtam, jobban szeretem)
  • 20 liszt
  • 10 dkg sült tök
  • 2 tojás
  • 1 csomag vaniliáscukor
  • fél csomag sütőpor
  • 1 narancs és 1 lime narancs lereszelt héja és kicsavart leve

Elkészítés:

  A hozzávalókat összekeverjük és muffin formában 175 fokon (alsó-felső sütés) 30 percig sütjük, majd légkeverésen még 5 percig. Ennyi! :) Nagyon gyors és nagyon finom. Lehet a tetejére mázat készíteni, de "csupaszon" is isteni.

Jó étvágyát!











Megjegyzések