Kelbimbós spagetti

  A Facebook-on futottam bele a receptbe. A Lila Füge oldalon található az eredeti:  http://lilafuge.blog.hu/2013/11/29/kelbimbo_mindenfelekeppen
A blogon kelbimbópárbajt hirdettek, hogy megkedveltessék ezt a finom zöldséget. Nos én mindig is szerettem a kelkáposztával és társaival együtt. Szerintem az egyik legszebb zöld árnyalat a friss kelkáposzta, külső leveleinek haragoszöld színe.

A receptet többé-kevésbé követtem, de éltem az "alkotói szabadsággal". :)

Sherry vagy fehérbor helyett én vörösbort használtam, ami szépen megszínezte a tejszínt. A sonkát kolozsvári szalonnára cseréltem és a találáskor még tettem a tetejére néhány kockát, amit nem kevertem bele a szószba.

Az eredeti recept képeit nézegetve nem tudom, hogy azokon miért nem látszik annyira a tejszín. Az enyém nem olyan szép "tiszta". Ettől függetlenül nagyon finom lett.

A Lila Füge blogon találtok még néhány kelbimbós receptet. Egyik jobb, mint a másik. Ha valaki ódzkodott eddig ettől a zöldségtől, akkor itt az ideje, hogy legyőzze ellenszenvét és elkészítse valamelyiket.

Jó étvágyat!










Megjegyzések